De laatste loodjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van EdeAtiAnu Suriname - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van EdeAtiAnu Suriname - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg EdeAtiAnu

10 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Jaaaaaa… het is bijna zover: komende woensdag wordt de mediatheek geopend!!!

De afgelopen weken, dagen en nachten zijn we intensief bezig geweest met de mediatheek, het eind is in zicht.
Tijdens onze eerste week op de school hebben we vooral gekeken naar de materialen waaraan ze behoefte hadden. Al snel werd duidelijk dat het gebouw van de mediatheek na een lange bouwperiode eindelijk af was, maar dat het geld op was voor de inrichting.
Na deze oriëntatie zijn we naar verschillende winkels gegaan om producten en prijzen te vergelijken. Uiteindelijk hebben we een begroting gemaakt en zijn we begonnen met de aanschaf.
Laptops, een beamer, boekenkasten, boekenbakken, whiteboarden, een klok, zitmatten, tafels en zelfs dertig stoelen hebben we kunnen kopen. Wij, maar vooral de kinderen, zijn erg blij met deze mooie en nuttige aankopen. Er zullen veel leermomenten komen waaraan jullie als school een grote bijdrage geleverd hebben.
Morgen gaan we de ballonnen ophangen en de laatste dingetjes klaarmaken voor de grote opening. Woensdagochtend komen verschillende belangrijke mensen kijken naar de opening, met een beetje geluk komt het Surinaamse jeugdjournaal en de krant. Tijdens de opening gaan we met de hele school het lied ‘Hallo wereld’ zingen, kennen jullie hem ook nog?

Groetjes van ons allemaal.

• 10 Juni 2014 - 10:11

Groep 8:

Hallo allemaal.

We wensen jullie veel succes woensdag de 11e. Wij gaan die woensdag ook iets leuks doen, namelijk....Lekker op Kamp!!!

Na ons kamp willen we graag wat foto's zien van de mediatheek. Is dat mogelijk?

Groetjes groep 8